מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום שלישי, 23 באפריל 2013

אוספים

האוסף הראשון שאותו אני זוכרת - אוסף הכפתורים של סבתא שלי.
אחריו הגיעו, לא בהכרח בסדר הזה, אוסף מכתביות, אוסף מחקים, אוסף אבנים מיוחדות, אוסף פרחים מיובשים, אוסף ציורים של בעלי חיים, אוסף ציורים של בגדים שאותם ארצה ללבוש, אוסף מפיות מהעולם, אוסף פריטים שלא יכולתי להשאיר למישהו אחר בחנות (גם אם לא באמת יהיה לי צורך אי פעם במגבעת משנות ה-20, בכובע רשת משנות ה-50 או בקסדת רכיבה).

דברים שהייתי רוצה לאסוף גם היום:

אוסף מזוודות. כי תמיד יש מקומות לנסוע אליהם

אוסף עציצים בתוך פקקי יין. אולי אלו ישרדו אצלי. מה שבטוח - יש צורך בשתיית הרבה בקבוקי יין. שזה נחמד

אוסף מחקים, הגרסה האומנותית.

צלחות קיר מעוטרות. גם להורים שלי היה אחד.

צלחת מעוטרת בשירה. כי יש מאכלים שראויים לכזו.

כאלה


אוסף דיוקנאות משפחתיים על גבי שרשראות

כזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה