מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום רביעי, 8 במאי 2013

A GOOD HAT IS A TERRIBLE THING TO WASTE

>> כובע הוא דרך נפלאה להיכנס לחדר ולעורר אפקט מתאים.


>> מעטים הם הכובעים שהותרתי מאחור

מקבץ מייצג מהאוסף שלי - (משמאל למעלה) שני כובעי הקש, הרכישות האחרונות | כובע קרושה מעוטר בסגנון שנות ה-60-70 | כובע פרחוני בסגנון מגבעת גברית | קסקטים קיציים וחורפיים | כובעי הברט | כובעים חורפיים בשלל סגנונות | הצמריריים | הפרוותיים | כובע משנות ה-50 | כובע בסגנון צילינדר ואחד נוסף בסגנון צ'ארלי צ'פלין | קסדת רכיבה (לרכב על סוסים? בחיים לא!)



>> כובעים שעדיין לא הגעתי אליהם:


ליומיום קז'ואלי - 1. הדרך הקצרה למראה מתוחכם - כובע קש ופסים | 2. כמה מהכובעים של המעצבת סטיה טוונה. מכאן | 3. טוטאל לוק שחור+משקפי שמש+כובע - דרמה לפרצוף | 4. הגרסה השקטה על נסיכת הסטייל אוליביה פלרמו | 5. ברט ומשקפי חתול מנומרים על רובי ג'ין האוסטרלית | 6. כובע+צמות+עליונית קימונו. הו כן | 7. כשהאוסף עולה על גדותיו תמיד אפשר לשקול שימוש כדקורציה | 8. גטסבי הגדול הולך להכתיב כאן שנות 20 ממש בקרוב (עשו את זה קודם לפניו, זה לא משנה). מכאן | 9. ACNE עם גרסה כל כך משובחת. 10. פילוסופיית המגבעת: אין שתי מגבעות גבריות דומות | 11. רג אנד בון | 12. זוגיות משובחת. גרסת הכובע.

פעם ראשונה בים?
(משמאל לימין) - 1. מכאן 2. על שער ELLE דנמרק 3.בצילום של לואיס דאהל וולף

>> ועוד כמה להשראה בלוח הפינטרסט שלי. המקום בו אפשר לחמוד בלי לחדול.


>> אנחנו נשארים בארץ

הגרסה המקומית - 1. החנות של JUSTIN במרמלדה מרקט. פשוט תארזו לי הכל | 2. TOP TEN מפתיעים | 3. comme il faut נותנות את האופציה להפוך לדיאן קיטון נונשלנטית. חביב מצידן | 4. CASTRO עם גרסה משלהם לכובעי הקש רחבי השוליים.


>> כן. אני לגמרי בדרך לייצור עצמי

מכאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה