מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום שני, 17 ביוני 2013

פאן לי במקסי(מום). מסעותיי עם עצמי #1

>> חצאית מקסי. פתרון קיצי אולטימטיבי. או שאינה כזו?

>> בעד: גם מאוורר. גם מסתיר רגליים "עם היסטוריה".

>> נגד: לעשות את זה נכון. זה חמקמק כמו החלקיק האלוהי, ומצריך ניסוח מילון מושגים מתאים בדיוק כמוהו.

>> ע"ע: הגישה (1) – "אני פיית-יער ענוגה, שבמקרה מאפשרת לבני אנוש לראות אותי" | (2) "העיר הזאת שלי, ואני לא פוחדת להשתמש בה" | (3) "אה, זה? זה סתם משהו שזרקתי עליי הבוקר"

מקסי-פיות. לגבעוליות בלבד. מכאן.

כי בלעדיה כל העיר הזאת ריקה. מכאן.

סתם משהו שהיה לי בארון. מכאן.

>> ע"ע: הגוף – "יש לי מותני צרעה"

האח הידד, יש לי מותני צרעה! (מכאן)


>> ע"ע: הפסאודו-גוף – "אין לי מותני צרעה, אבל – הי, תראו אילו מותניים יצרתי לי באמצעות קשר החולצה הזה!"

מכאן


>>ע"ע: הסלב. הדרך המהירה ביותר לגרום לזה להיראות נונשלנטי ומדויק היא להיות סופיה קופולה. הדרך המהירה להיראות מלאת סטייל היא להיות אוליביה פלרמו. או קלמנס פואסי, אם חשקה נפשך ב-גם וגם.

15 דקות התהילה. אבל לנצח. מכאן.

>> ע"ע: הצעות הגשה (1) – עם טי-שירט. מציאת הטי-שירט הנכונה יכול בהחלט להפוך למסע הצלב הפרטי שלך (לו סופיה לעיל הייתה מעבירה שיעורים) | (2) – שילובי הדפסים. למומחיות יחידות סגולה | (3) עם ג'קט מדויק. רצוי גברי | (4) – אולי הכי פשוט ללכת על שמלה.

שילובי הדפסים. מכאן.

עם ג'קט. מכאן.

שמלות מקסי. מכאן.

>> הרשימה המקומית שלי:
1-3 - ליליגרייס האהובות בכמה אופציות ראויות מאד (צילום - שי נייבורג)| 4 - יעל שילר מ-SCHILLER עם וריאציה אוורירית מוקפדת |  5 - רונן חן עם שמלה מושלמת מכל כך הרבה בחינות (צילום: אלון שפרנסקי)|  6 - מדהימות הן ההפתעות שנמצאות בלוצ'י (קרייזי ליין עושה לך טוב, מותק. צילום - שי נייבורג) | 7 - שמלת מקסי שמוזמנת לעבור איתי למדבר יום אחד. MIZO עיצבו. ברוב כשרון (צילום - ג'ני בארסט) | 8 - קסידי בוטיק עם גרסה שתראה נפלא עם כובע קש רחב שוליים | חצאית מקסי של GOLF. עוד קצת כובעי קש עוד לא הרגו אף אחת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה