מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום רביעי, 26 ביוני 2013

BIRTHDAY WISHES

>> יום הולדת (בעוד שבוע וחצי).

>> ישנה מחזוריות טבעית מחד, ועל-טבעית מאידך, בשאלה הבלתי-משתנה "מה תרצי כמתנה?"

>> ציטוט שלי: "הברכה היא החלק הכי חשוב בלאו הכי". דיסוננס.

>> אני לא קשה. אני פשוט יודעת בדיוק מה אני רוצה.

>> אז הכנתי רשימה.


1. שמלה של Louise Amstrup. אם היא אזלה, כל פריט אחר מהקולקציה הזו יספק אותי באותה מידה | 2. שמלה מדויקת כל כך. ועם כיסים. של Andy Ve Eirn.


1. חולצת פסים של GUSTA. אף פעם אין מספיק מאלה, וזו נראית אחת מהנעימות שבהן | 2. חולצות שיכולות לסדר לי כמה אאוטפיטים לעונה הנוכחית. אחותי היקרה, שמעת? | 3. כל החולצות האלה של JEN. צוואר הברבור כלול במחיר | 4. חולצה כמו שחולצה שלי צריכה להיראות. קרירה ואירופאית. ובכלל, אם הגעתם כבר עד לאתר המשובח הזה, כל דבר מכאן יגרום לי לקפיצות אושר בלתי-מבוקרות


1. החיים שולחים לי סימנים - כובע מעוטר באות Y. הוא יהיה שלי. הו כן, הוא יהיה שלי | 2. שרשרת נוכחות של כרמליטה. בלוטים הם חלק אינטגרלי מחורש טבעי, וחורש טבעי הוא חלק מעולמי. מ.ש.ל | 3. ורדים ודובדבנים בעיצוב Lydia Rener. ונכנס שם אייפד. אופס, הייתי צריכה להכניס לרשימה גם אייפד | 4. בקיץ אין סביונים. שלומית אופיר מביאה את החורף-בואכה-אביב הישר לחודש יולי. מתחשק לי לעשות להם פווווו.


1. נעליים בעיצוב שני לקס ל-PRECIOUS. אני צריכה נעליים מוזהבות, ואל תשאלו אותי למה (מבטיחה להקדיש להן לפחות 5 דקות ביום להתבוננות וסגידה, ולעשות בהן שימוש מושכל בכל אירוע* אליו אלך. *אירועים משפחתיים ב'פונדק אסא' לא כלולים) | 2. נעלי BENSIMON. ליבי במזרח ואנוכי במגרשי הטניס של שלהי שנות ה-70. ותודה ל'גלריה' שהזכירו לי עד כמה אני חומדת שכאלה כבר זמן רב | 3. היות הסנדלים הללו סנדלי גברים לא יהיה מה שיעצור אותי מלחמוד אותם היטב. | 4. וגר זאב עם כבש וחום עם שחור בסנדלים מושלמים של CHOCOLATE SCHUBAR מ'סימפליסיטי'.


1. משקפי ראיה שהם גם פטנט רשום מ"ורובל אופטיק בוטיק". פינה חמה פוגשת שלמות עיצובית | 2. מכנסיים מ'ליליגרייס'. נגעתי בהן, ומאז אני לא כשהייתי | 3. תיק גב מקש. זה קיץ זה | 4. עליונית. פסים. אוורירית. NEED I SAY MORE? (של Alef Alef האווריריות לא פחות)


1. טיול לאנגליה. או ספריה שעשויה מתא טלפון ציבורי בריטי | 2. עפרונות הנושאים עובדות טריוויה מרתקות. פשוט תוסיפו לזה איזה פנקס משובח. ולא לשכוח לכתוב בעמוד הראשון איזו ברכה יפה. בלאו הכי זה הכי חשוב.

2 comments:

  1. עגילי הסביונים! *פרצוף מאוהב*
    בדרך כלל אני לא עפה על הדברים של שלומית אופיר, שמרגישים לי די גנריים, אבל זה רעיון באמת יפה ומיוחד בביצוע כובש.

    השבמחק
  2. הביצוע בהחלט כל כך כובש, שהצלחתי להרכיב חצי ארון שלי כמלווה ראוי למראה-כולל שיכיל אותם. אני איתך בהתאהבות הזו, לגמרי.

    השבמחק