מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום חמישי, 13 ביוני 2013

חוויה מתקנת: ורוד

>> כשהייתי בת 12, קנתה לי אמי את הספר "מ-12 עד 16".

מעבר לחיפוש אחר דמות מופת (רחל ינאית בן-צבי? בגיל 12? באמת?), הוקדש שם פרק שלם לעיצוב חדר המתבגרת הטריה.

או-אז, אורו עיניי, מצאתי את ייעודי בחיים (להיות מעצבת הפנים הצעירה ביותר בהיסטוריה) והחלטתי – OFF WITH  החדר בצבע ירוק דשא ששירת אותי נאמנה עד אז, ON WITH.... כאן בערך נעצרתי. "אצלנו" לא מקובל לצבוע את החדר בטורקיז וירוק (כי "זה סיפור להיפטר מזה אחר כך"). גם לא בשילוב רהיטים לבנים. ושינה עם כמויות ג'ונגליות של שרכים לא באה בחשבון (ההורים אמרו משהו על פוטוסינתזה. לא בדיוק הקשבתי. הייתי כבר בדרכי לחלום העיצובי הבא).

הפור נפל על חדר בלבן ו-ורוד (הו, כן. הייתי נפש מקורית במיוחד). אבל בעוד אני הסתובבתי עם תרשימים, שרטוטים ודוגמאות צבע שנעו על כל סקאלת הורודים שהכרתי דאז, ההורים הפרקטיים שלי אמרו – זה יימאס לך מהר מאד. וקנו לי חדר לבן (עם גימורים וידיות בורוד) ואת הקירות צבעו בורוד בהיר-בהיר.

וזה באמת נמאס לי מהר מאד. אבל חדר יקר כל כך לא מחליפים כל כך מהר. והייתי תקועה עם הורוד הזה עד גיל 16, דאז הם הסכימו לצבוע אותם בשחור, ולהפוך את החדר למשעמם אפילו יותר.


>> חוויות מתקנות:
הכי שמאל למעלה ומשם כבר נתקדם: שמלה של בלאנסייגה מ-1967. ממש עכשיו מוצגת בתערוכת PARIS HAUTE COUTURE שעתידה להינעל ב-6.7. שזה גם יום ההולדת שלי. מקריות? תמהני | בגד-ים ורוד מושלם מכאן | מכאן| הרבה פרינטים. הרבה ורוד. מכאן | מתקן סוכריות פז הוא אחד מהדברים המשמחים ביותר שיש לעולם עיצוב המוצר להציע. ועוד עם ארנבונים ורדרדים | הצלם טים ווקר צילם את קארה דלוויניין למגזין W, כשהיא לבושה ב-DIOR HAUTE COUTURE. הכי NAME DROPING שיכולתי לעשות כרגע | תיק קלאץ' בצורת בקבוק בושם |צילום מקסים, נאיבי ומינימליסטי של SARAH ILLENBERGER | משכינת השלום הלאומית - גלביה בורוד פוקסיה.

>> הפאה הורודה של סקרלט ג'והנסון ב"אבודים בטוקיו"



>> ורודים מקומיים שמשמחים אותי על עצם קיומם:
מכנסיים של JUL. מכנסיים בורוד פודרה. המכנסיים שהארון שלי ואני זקוקים להם על מנת להרגיש שלמים (כמעט) | תיק של כיסים. אוריגמי פוגש בזוקה. מתפתח סיפור אהבה לוהט | שמלה מעולה של הוניגמן | לראות את העולם דרך משקפי שמש ורודים של MOSCHINO (מ'רזילי'). הופ, כבר השתפר כאן | אווה מנדלבאום תמיד ידעו להפוך את הורוד לצבע הראוי ביותר בעולם | עגילים של 'מכופתרות'. עושים לי לדמיין את צווארי ענוג כצוואר ברבור. אולי אפילו אני דמות ראשית אצל ג'יין אוסטן. רק הצעה.

>> שיר ורוד לסיום?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה