מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום שני, 26 באוגוסט 2013

או שמשהו עובד או שלא

>> "אני לא אחת שמחלקת מוזיקה, ריקוד או אומנות לקטגוריות שונות.
או שמשהו עובד או שלא"

<טוויילה ת'ארפ>
>> דברים שעובדים:
 * קורים ו/או קשורים לפריז <ביקור שם בתחילת החודש הבא. אני עורכת את רשימת ה-TO DO שלי לשם>


1. COS המרבה הרי זה משובח | 2. או-לה-לה בעיצוב ZOE KARSSEN
3. אודרי אומרת שפריז היא תמיד רעיון טוב. מאז היא תמיד בתפילותיי | 4. אופנת רחוב פריזאית. גוזרת ושומרת.



** נעליים מוזהבות
1. מארני | 2. רבקה מינקוף | 3. סלין ביוניסקס



*** שמלות שחורות ששומרות מרחק נגיעה מהגוף <כמו זו של רינה צין>
בכל עונה אני מסמנת פריט אחד של רינה ציו, אחד של רונן חן, אחד של comme il faut ואחד של גרטרוד.
ככה אני מרגישה שאני האישה שאני רוצה להיות - מתוחכמת, סולידית ובעלת אמצעים.



**** צילומים מעניינים על פריטים מדויקים. ולהיפך.
1. קולקציית "אל ההרים" של אוסקלן. אפשר כמעט לשמוע את "צלילי המוזיקה" | 2.נטולת שרוולים של NO.21. מזכירה לי את השיר הזה של אוטה למפר.

*****  הפסקול של AMELIE. הגרסה המוזיקלית ל"שגר אותי סקוטי, רק הפעם – לפריז!"











2 comments:

  1. החולצה מס' 2 עם הצווארון הצהוב מדהימה.
    ופריז היא אכן תמיד רעיון טוב, אלא אם את גם צריכה לנסוע לניו יורק ונגמר לך הכסף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זו ממש בחירתה של סופי - פריז או ניו-יורק. :)

      מחק