מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

הילדות שלי - רשומת-רשימה


If I had the craft of Merlin, I would give every child the gift of my childhood.” 
<ג'ראלד דארל, משפחתי וחיות אחרות>

  • "יש לך משהו חשוב היום?" <ציטוט: אמאשלי> איזה משהו חשוב יותר יכול להיות לילדה בגילאי 6-18 מאשר לבלות יום כיף עם אמא.
  • משחקים אהובים: כל מה שמעורב בו דימיון.
  • אוכל אהוב: טוסט עם גבינה צהובה של סבתא. "פיצה מתי".
  • אוכל שאוכלים בשם זמן איכות משפחתי: חומוס ב"פונדק אסא", פלאפל מ"פלאפל מזרחי".
  • יחסי אהבה-שנאה: חג פורים. זה אף פעם לא היה בדיוק זה. או שאני לא הייתי בדיוק זה.
  • עיסוקים אהובים:
    • בהיה בעץ האקליפטוס מהחלון. גרה שם משפחה של בזים ודררות היו מעופפות אליו אקראית. 
    • בהיה בעננים

    • מכאן
    • בהיה בכוכבים
    • בהיה
    • כתיבת שירים
    • כתיבה ביומן. לא זוכרת מה כתבתי. זוכרת שהיה לו מנעול בצורת לב עם מפתח תואם, ושהייתי לוקחת אותו איתי לכל מקום.
    • כתיבה בכל מקום אפשרי.
      מכאן
    • לרקוד תוך כדי ניקוי אבק. בבית היו אומרים כי אני מנקת האבק היסודית ביותר. הם לא הבינו שאני פשוט רוקדת עם סמרטוט.
      מכאן
    • ללכת לספריה, ולהתלבט תמיד בין שלושה ספרים. להיכנס לשם כשעדיין אור בחוץ, לצאת כשחשוך.
      מכאן

      מכאן

    • טיולים משפחתיים.
    • "ללכת לאיבוד" עם סבתא. אני אמונה על ה"עכשיו ימינה. עכשיו שמאלה". היא אמונה על החזקת חוש כיוון כללי.
    • לצייר בהשראת תמונות טבע מאנציקלופדיות.
  • ספר אהוב: מדיקן והספוגית מיוניבקן <אסטריד לינדגרן>
    מכאן

Everything great that ever happened in this" world happened first in somebody’s imagination."
<אסטריד לינדגרן>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה