מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום שני, 30 בדצמבר 2013

2014: טו דו

"כל שנה מתחילה בסימן שאלה" <ניסים פרידמן>

לא אצלי. אצלי יש סימן קריאה. ורשימה ארוכה ארוכה שכותרתה "2014: דברים לעשות".
הרשימה המקורית נקראה בכלל "2012: דברים לעשות", ואחרי תיקון כמה באגים, הוספת סעיפים והשבחת חוויית המשתמש היא נקראה "2013: דברים לעשות".
ועכשיו, ארוכה יותר, מפורטת יותר, ועם סיכויים רבים יותר להמשיך גם ל-2015, מוגשת הרשימה הזו:

1. לטייל יותר. 
הנימוק: כי זה בריא. וטוב לילדים. 
ועכשיו באמת: כי WESTERLIND גורמים לזה להיראות כמו הדבר הכי "מחוץ לזמן. לחיים. להכל" <כותרת ספרי הבא? תמהני>
הכי רוצה: חולצת-T שכתוב עליה "EVEREST BASE CAMP". מה יש? טיפסתי על איזו פסגה או שתיים בחיי.
מקבץ מייצג. WESTERLIND
"סוף מעשה במחשבה תחילה".
כי הספונטניות מתה אי שם בימי התיכון (סופגניה עבשה בגשם, בלי מטריה ו/או מעיל - ועדת חקירה עשויה להפנות אלייך אצבעות מאשימות).
הטיולים הראויים זקוקים לתכנון מראש:

מכאן

מכאן

ואם כבר יצאנו - אפשר אולי להתחיל אוסף חדש. של עלים. או אבנים. או כל דבר אחר.

מכאן


2. לקרוא יותר. 
על השולחן הקטן שלצד המיטה: אליס מונרו, קורט וונגוט, הרוקי מורקמי, וואבי סאבי, וחברי הטוב ביותר - גרהאם גרין.
והרי התחזית: מאי, 2014. אותו דבר. רק עם יותר אבק.
תחזית אופטימית: מאי, 2014. ספרים אחרים לחלוטין בערימה מעלת אבק.

מגביהה את הערימה. מכאן.

3. לאמץ אג'נדה מהודקת יותר. 
למשל: לתמוך יותר באופנה מקומית.
טעמים אישיים: הגיע הזמן שהמלתחה שלי תהפוך לאיכותית יותר <CO.CO., תודה על שהייתן קטליזטוריות. אנחנו זה כבר לנצח>

לפי הסדר: Karin A | נונה אלגה | Lara Rosnovsky | מריה ברמן | NOTE | שלומית אופיר

4. לזכור לתעד את כל הדברים שאני אוהבת, אוספת, קוראת, ומותירים בי חותם.
אמצעי תיעוד בעלי פוטנציאל לעמוד במשימה. משמאל לימין: מכאן | מכאן | מכאן

אם סעיף 4 דלעיל היה מתקיים בשנת 2013, אולי היו לי מילים גדולות לסיים את הפוסט הזה. לפחות יש לי רשימה.
מכאן


וכוונות טובות.
מכאן

3 תגובות:

  1. כתיבתך מרתקת.רשימה שכזו היא פתיח נפלא לעשייה.מציעה לצד הרשימה הזו להוסיף רשימה נוספת:"הדברים שעשיתי השנה"טוב לאגו,טוב למצב הרוח ולא נוגד רשימת התוכניות.נפלא לקרא אותך.נהניית בכל פעם מחדש

    השבמחק
  2. איזו רשימה מקסימה, ממש גללתי את המסך למטה מחויכת.
    נשמע מעולה. אני לא דבקה ברשימות אף פעם אבל יש לי סיפוק רק מלרשום אותן.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה כיף שהרשימה הזו גרמה לך לחייך.
      גם לי יש סיפוק אדיר מלרשום רשימות (ולקיים או להפר אותן, בהתאם לתוכן והמהות).

      מחק