מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

סימן למתלבש(ת) בעל(ת) בטחון ואלגנטיות

“A plain white handkerchief is the sure sign of a confident and elegant dresser.”
<Alan Flusser, men clothing designer>

באחד מהספרים האהובים עליי (הלוואי והייתי זוכרת באיזה מהם) מוציא מי שזה לא יהיה ממחטה מכיסו ומנגב בה את משקפיו בתנועות עגולות.

יחד עם הרצון ללבוש חליפה נבט גם רעיון חדש: מטפחת כיס.

> ההתחלה: מטפחות הכיס של Declan. שאפשר לנגב איתן משקפיים, אבל גם את המסך של הסמארטפון ושל הלפטופ ועוד כל מיני דברים שאני מסתובבת איתם וצריכים ניקיון רגיש ומעוצב. 

מכאן

> ההמשך: אני מחפשת אישור לכך שאני לא "עוף מוזר". וגם אם כן, אז לפחות בחברה טובה.

משמאל למעלה, ובכיוון השעון: גאראנס ד'אור (אצלה החיבה למטפחות-כיס החלה מהאמא. אצלי - בכיס של אבא תמיד הייתה ממחטה כזו) | 2. מתוך ווג ההודי | 3. מישל אדיסון העלתה המון תמונות של נשים בחליפות (ומטפחות דש) שנצפו ברחובות פריז השנה | 4. טומי הילפיגר, סתיו 2011

> בדרך לאייקון: לואיז ברוקס הביאה איתה גם תספורת BOB אייקונית וגם מטפחות דש מבצבצות.
על התספורת כבר סימנתי "וי". 

אמר היסטוריון הסרטים הצרפתיים, הנרי לנגלואה: "אין גארבו, אין דיטריך, יש רק לואיז ברוקס".

> והכי בא לי לסיים עם השיר הזה שמגיע עם מטפחות כיס וגישת נונשלנט טבועה עמוק במהות.




תגובה 1:

  1. נהניית בכל פעם מחדש לקרוא מה שאת כותבת.מקסים!!

    השבמחק