מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום ראשון, 25 במאי 2014

מלכת שבא

> רקע: מרד גיל ההתבגרות שלי התחיל דרך כפות הרגליים. רציתי להלך יחפה כל הזמן. "להרגיש את העולם". "להתחבר לאדמה". (או כל שקר אחר שמכרתי לעצמי בעניין).
> נקודת השפל: בפסטיבל ערד. החלטתי שיהיה מעניין להלך יחפה בצהרי היום מהמקום בו השתכנו אל עבר המכולת הסמוכה. שני גברברים סחבו אותי בתורות בחזרה לשק השינה.
> נקודת השיא: <קפיצת זמן> טרום-צבא. אני מסתובבת בעיקר במושבים. בעיקר יחפה. בעיקר בקיץ.
> מסקנה: במקום כפות רגליים יש לי כבר סוליות.
> היום: אם זו לא הייתה דוגמה רעה וכיו"ב, הייתי מהלכת יחפה גם בחורף. בחוץ.
> המציאות: אפילו בקיץ אני עם וריאציה כלשהי של נעליים מסתירות-סוליות-רגליי.
> ואז הגיעו הכפכפים...
הגיעו באדיבות איפנמה. שינו את כל מה שידעתי על איפנמה, כפכפים והנונלשנט בכלל.

...אני חושבת שלו הייתי צריכה להגדיר את הסגנון האישי שלי הייתי משתמשת ב"נונשלנס עם פזילה למלתחה הגברית".
אני חושבת שלו הכפכפים היו צריכים להגדיר את הסגנון האישי שלהם הם היו בוחרים ב"וואטאבר <פיהוק>, אבל נשי".
קונפליקט.

סיעור מוחות והשראה - להפוך להיות מהנשים שנועלות כפכפים:
זמן לפדיקור
זמן לעצמך
לזרוק ארנק, טלפון ואיזה משהו לשפתיים לתוך תיק ולצאת
תיק "לזרוק-משהו-ולצאת". אפשר גם פנקס קטן, לרעיונות, השראות וסיפורי הצלחות. שמאל | מרכז | ימין
ללבוש גלביות, בלי ללבוש גם עשור נוסף לגילי
Madwell. שמאל | מאיה נגרי. מרכז | Royal Gypsy. ימין

ללבוש שמלות
Co.Co. Collective collection. שמאל | H&M. מרכז | Sally Scott. ימין

Luvocracy. שמאל | Ganni Brunch. מרכז |  The Outnet. ימין


ללכת לים
ומשם לעבודה
לעבוד בים
להתיידד עם קצוות הגוף - אצבעות רגליים וידיים
לדעת למרוח לק
לאהוב לק
לגדל שיער
או לגרום לשיער ליצור גלים מעצמו
לגרום לזמן לנוע לאט יותר
להיות אחת מהנשים האלה
להרגיש כמו מלכת שבא
O-Shan Urban Elegance. שמאל | Grace Mieloji. ימין

"אני מגלה שלזוז לאט זה אחד הדברים הכי חזקים שאפשר לעשות...כאילו אני מתעלה מעל דאגות קטנוניות כמו להיות בעבודה בזמן. נראה שאני הולכת כי זה משעשע אותי, לא משום שאני צריכה. ובים הולכי הרגל הרצים סביבי אני נהיית מלכותית" 
<אלגנטיות, קתלין טסרו>

4 תגובות:

  1. איזה פוסט מהמם!
    בא לי הכל ועניין הגלביות אכן עדיין לא פתור עבורי. כאילו זה מופיע בכל מקום, אבל לא ממש ראיתי אותן ברחוב.
    זה רק בגדים לצד בריכה של עשירים?
    לאן הולכים עם זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!

      אולי באמת קלעת בדיוק לנקודה: לאן באמת הולכים עם זה??? נדמה לי שרק למסיבות בריכה, סופ"שים על יאכטות שעושות את דרכן ליוון. אולי כשאעבור לנגב (חלום רחוק) אצור לי מלתחת גלביות שווה ואבין הכל.

      מחק
  2. אני אוהבת את סגנון הכתיבה שלך!
    התיקים מושלמים וכפכפים זאת אהבה.. :)
    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. איזה כיף לקרוא! תודה רבה על המחמאות :)

    השבמחק