מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום שישי, 15 באוגוסט 2014

לצאת לטיול זה קצת כמו ללכת לאיבוד

לצאת לטיול זה קצת כמו ללכת לאיבוד

כשהייתי קטנה הייתי יוצאת לטיולים ארוכים עם סבתא שלי.

בזמן הזה, עד שהאוכל איכשהוא היה מכין את עצמו, היינו הולכות לאיבוד.

אני הייתי מנווטת באמצעים היחידים שעמדו אז לרשותי, האינסטינקטים הראשוניים ביותר.

תמיד היינו עוברות ליד אנשים מעניינים. תמיד הם רצו לדבר איתנו קצת. או סתם לנפנף לשלום. תמיד היו שם ריחות מצוינים. ותמיד היינו מסיימות במגדל המים שמעל הבית שלה.


רשימת הדברים שאותם אני אוהבת לעשות בטיולים:
> להתכונן אליהם. השקעה זמן בתכנון האטת-הזמן היא אחת מהמוצדקות ביותר שבהן (השקעה מוצדקת נוספת: ללמד את הילדים לאהוב טיולים).
שלא תגיעי למקום חדש בלי רעיון. ולהיפך.

> לזהות פרחים ובעלי חיים שאני מכירה.
> לדעת גם איזו אגדה עליהם.
> להכיר פרחים ובעלי חיים חדשים.
מגדיר של הכל. וגם מצולם כל כך משעשע.


> לצלם (יעיל במיוחד במקרים בהם שכחתי להביא מגדיר. יעיל גם כמזכרת אח”כ).
ביי-ביי צילומי-מדרכה-תוך-כדי-הליכה. אני חותרת למעלה.

טיולים - רשימת ציוד נדרשת והכרחית:

מה שזה לא יהיה שתבחרי לקחת איתך, תמיד כדאי שהתוצאה תראה כמו הקטלוג של PARC BOUTIQUE

ימין: כדאי לזכור מה המטרה של כל זה. חולצה של מגזין HOLIDAY (קליק על התמונה)שמאל: טימברלנד. מותג שמבין דבר או שניים בטיולים. חולצת הג’ינס המושלמת לנשים נמצאה שם (תמונה באדיבות יח”צ)

להצטייד בנעליים נוחות והרבה מוראל. התרוממות הנפש מובטחת עם הנעליים האלה של SANTONI

מחצית מהתיקים כאן הם תיקי טיולים רשמיים. המחצית השניה אומרת: “אוי, כאילו זה באמת משנה!”
משמאל – תיק של Herschel Supply Co. תיק-תיק.
מימין – תיק של THISISPAPER. תיק-תק.
בבסיס נמצאת הגישה.


2 comments:

  1. יואו, טיולים זה כיף, אבל אני הכי אוהבת לא לתכנן. הכוונה היא לדעת באופן כללי מה אני רוצה, אבל לתכנן כל בוקר את מה שבא לי לעשות היום.
    האוברול טריקו הכחול של פארק בוטיק ניראה מהמם. רוצה כזה!

    השבמחק
  2. בפעם האחרונה שיצאתי בלי לתכנן סיימתי את היום ב"פונדק אלביס" (היה אמנם כיף, אבל לא בדיוק חוויית ההרים השורשית אליה כיוונתי). אני מאוהבת גם באוברול הכחול של פארק בוטיק, אבל מאיצה את הדופק אפילו יותר עם חולצת הצווארון הזו שלהם.

    השבמחק