מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

על שרכים ואשליות חיוביות

"עצים הם האשליה האחת החיובית שעוד אפשר להיאחז בה, בזמן שכל שאר הדברים עולים בלהבות"
<התעורר, אדוני/ ג'ונתן איימס>

מכאן

> או בכלל צמחים. או שרכים.

> זווית אישית: אי שם בילדות, אבא שלי היה מגדל בבית ג'ונגל קטן של שרכים בתוך עציצי נחושת שנבחרו בקפידה. הוא היה מטפח אותם באהבה, מנקה את עליהם המרובים, מעניק להם תספורות לפי הצורך. והשרכים? גמלו לו בהתאמה בצמיחה מרשימה.
שנים אחר כך, אני עזבתי את הבית. השרכים - מסיבותיהם שלהם - גם.
אבא שלי החל לטפל באותה מסירות אין קץ בעציץ סחלב מינימליסטי שקיבל במתנה.
ההשקיה הייתה מדודה, אור השמש היה מחושב, אפילו ניקוי העלים השבועי התבצע באהבה.
הרומן נקטע כאשר יום אחד נכנסה אל תוך האידיליה 
אמא שלי: "מה אתה עושה???"
אבא שלי: "משקה את העציץ. תראי כמה יפה הוא משגשג כאן. כבר הרבה זמן לא הייתה לי כזו הצלחה עם עציצים"
אמא שלי: "אבל הוא מלאכותי!"
<רעש ניפוץ אשליות. מטאטא דמיוני אוסף את השברים>

> זווית אישית2 - אני כל כך נוראית בגידול צמחים מכל סוג שהוא (מורידה את הכובע בפני המרווה המסכנה שמתעקשת לצמוח אצלי באדנית).
> פיתחתי אג'נדה שצמחים ופרחים יפים יותר כשהם מצליחים למרות הכל לשרוד עוד שנה, כשהם משתייכים לקטגוריית גידולי הבעל* 
* בעל - או כזה, או זה המכונה גם "בן הזוג".

שרכים ושימור אשליות חיוביות:

דברים שאפשר לעשות עם שרכים: 1. ללמוד עליהם | 2. למצות מהות ולשאת אותה איתך | 3. כנ"ל | 4. ליצור מהם כר לאשליות חיוביות קסומות אפילו יותר.
דברים שאני רוצה לעשות עם שרכים: 1. תיק של School Yard. מקור בלתי ידוע | 2. מכאן | 3. מכאן | 4. סדרה שלמה שכזו של קרטיס | 5.סטלה מקרטני | הזווית המקומית - שלומית אופיר המוכשרת להפליא. 

הייתי כותבת משהו על סופם של אלו החיים באשליות, אבל כנראה שאלו דברים שרק המרווה יודעת.

מכאן




4 תגובות:

  1. פוסט נהדר! ואני מתה על שרכים! גם אני די הורגת עציצים..
    אבל כנראה שיחד הצלחנו שני הורגי העציצים להתגבר על זה, לא ברור איך זה קרה
    כנראה מרפסת הפלא פה בדירה:)
    ומאיפה הטבעת המעולה הזאת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני נמצאת במקום כזה בחיי שפשוט הפסקתי לנסות. אותו הדבר קרה בעניין גידול דגי זהב .
      הטבעת המעולה מגיעה מכאן: https://www.facebook.com/pages/Ruby-Robin-Boutique/160463837308134

      מחק
  2. איזה פוסט יפה! אני גם הורגת את כל הצמחים, אני פשוט שוכחת להשקות אותם בדרך כלל. אני לא בטוחה למה אני כל כך אוהבת הדפסים של שרכים, אני חושבת שזה נותן תחושה מינימליסטית ונקייה

    השבמחק
    תשובות
    1. הדרכים שבהן אני גורמת מוות לצמחים הן כל כך רבות ומגוונות שלו היה להם בי"ד שדן בפשעים נגד הפלורה - אני בהחלט הייתי חוששת.

      מחק